Sep 12, 2013

Elken DX vs Premium Beautiful review

sape penah terjebak dalam kancah membeli korset?
sape? sape? angkat tangan kaki dan keyboard!!

yeee saye pun samaaaaa!!
3 tahun lepas saya terjebak membeli Beautiful korset
bayar ansur2an. 20 bulan setel. pakainye ade la dalam 3 bulan straight.
lepas2 tu sedikit2, lepas tu lagi jarang2, lame2 kadang2 hahahaha
skang pakai bila ade occasion itu pun pikir 2 kali
(pikir nak breastfeed zidan, nak pegi toilet, patu mencanak pulak nanti segan orang toleh)

ingat dah selesai membeli tu tak mo beli dah
eceh
korang caye ke?
aku memang tak caye diri aku sendiri
pasal pa?
pasal.....

semalam dengan selambenye aku membeli korset lagi
ye yeah tak serik gitu haaaa

tapi kali ni korset brand lain puloks
Elken DX ape tah name panjang die
tapi yang kali ni aku rase macam semangat
material kain die lain la rase
cotton bukan cam beautiful
confident ler rase boleh pakai hari2

sumpah! aku tak tipu sebab aku dah penah rase sendiri
girdle DX ni selesa senang nak tanggal pakai
waist nipper die boleh bengkok bile nk ke toilet die tak kan patah sebab flexible
bra die tak panjang mcm Beautiful..ade sesetengah orang tak suke sebab tak cover perut.
aku tengok pun bra mcm biase je..tapi sebab nak beli the whole set, bra tu pun kena lah amik sekali
yang paling best bagi aku tu la body shaper die
memang cover belakang dari atas sampai ke pinggang
aku pakai Beautiful bile tengok kat belakang badan, husbku kate macam ade extra pair of boobs
jahatttttt!!!
dengan adenye body shaper ni, memang cover habis la extra boobs tersebut! sumpah!!
aku beli share dengan adik aku
twin set. disebabkan die nak amik the whole set, aku kene la tambah shaper asing.
memang ler nampak membazirnye mak ai..tapi sekarang tengah rase excited
tak kisah pun tutup mate bayor!
bulan2 kitorang bayar RM190 so bahagi 2 jadilah sorang RM95
husband willing to pay half for me. so aku byr 50 die bayar 45
suke! thank u husband!

malas ler nak attach gambar. nanti2 la bile ade mase lain
tapi korang google je melambak ade boleh tengok.
aku google jugak, ade orang kate senang nk bawak solat, tak yah bukak2
sebab die flexi
so tunggu la nanti lagi seminggu dua aku review selepas dah pakai
betul ke macam ape yang orang kate tu okay?

tata!

1 comment:

  1. Jee ibu kepada 4 orang anak..coming soon tambah lagi 1,hihihi..tapi Jee dah bersedia sbb target akan turun 20kg during berpantang.. In Shaa allah tercapai sbb sebelum ne pakai DX 2 bulan pun dah turun lebih 14KG. Jee memang obses ttg kurus ne, dulu pernah ambil treament kat Lo.do.. weight Management, hampir jadi testimoni tau tp tgh2 pregnant blk..hihihihi rugi kan, treatment dah la mahal, xde duit nak buat lg.. Tp dengan DX ne tak kesah la pregnant berapa kali pun..Pastu boleh gune DX blk and KURUS ples melentik balk kalah anak dara :P

    Memeang sangat selesa & berkesan.. In Shaa Allah..

    Meh Jee bg FREE fitting, rasa sendiri kehebatan dia..Transform even after 10 minit fitting tau!!!

    Whatsup JEE @ 011-11926599. Dah cube baru tau..terkejut punye!!!

    ReplyDelete