Apr 13, 2011

Bridezillas

Hari ni kerja tak banyak sangat
so isi je lah mase lapang dengan baca blog2 bride to be
satu conlusion yang saya boleh simpulkan

These girls are nuts!!
macam dah merancang perkahwinan idaman dari kecik lagi
bukan seorang dua
tapi semua!
everything is according to plan and order
yang ini mesti macam ini
yang itu mesti macam itu

kenapa saya tak rasa pun macam mereka2 ni?
kenapa saya tak kisah pun decoration telur?
tak kisah pun pasal decoration rumah ( asal cantik)
tak fikir sangat pun pasal decoration bilik tidur ( yg penting putih )
asal cantik dan pengantin-baru-like
cukup lah

okay
adakah saya seorang yang jenis tangkap muat?
adakah disebabkan pengalaman kenduri kawan baik saya
yang lepas menyebabkan saya berperasaan macam ni?

mungkin?

No comments:

Post a Comment