Apr 7, 2011

He Is Here...For Good

oh seminggu saya tak update blog
:)
:)
:)
Mr. M.I.S.S selamat sampai di tanah Malaysia
dalam keadaan yang tenang dan tak ada pun
kacau bilau macam yang lepas

Alhamdullilah
panjat kesyukuran pada yang Kuasa

Kini Mr. M.I.S.S ada di rumah sewa
sudah seminggu
sibuk dengan menghantar dokumentasi bersama emak dan ayah
yang banyak sangat sangat membantu dalam segala proses
terima kasih tak terhingga

Terima kasih juga pada emak yang menderma sofa di rumah
yang belikan katil
yang belikan almari
yang belikan meja solek
yang belikan air cond
yang belikan peti ais
yang belikan dapur
yang belikan langsir

banyak emak berhabisan untuk saya
jasa emak tak dapat saya lupakan sampai bila-bila

Ayah,
terima kasih kerana segera menyiapkan dokumentasi
untuk proses nikah
cari orang itu
cari orang ini
ayah sangat gembira sejak seminggu ini
selalu senyum dan ketawa
teruja nak dapat menantu
saya gembira ayah gembira

majlis akad nikah saya akan berlansung
InsyaAllah pada 1 Mei 2011
bersamaan hari Ahad ( Hari Buruh)
senang untuk keluarga datang dari jauh

Majlis Kenduri akan berlansung
19 June 2011
tak apalah, ayah kata dahulukan mana yang lebih penting
dan yang wajib

No comments:

Post a Comment