Mar 18, 2011

Data plan baru dan plan baru

argh...
akhirnya, berjaya menukar data plan setelah kontrak BB tamat
legaaa
now boleh berfoya-foya dengan LG comel ku

anyhow,
saya kena cerita pasal situasi baru Mr. M.I.S.S
kami dah berbincang sehabis mungkin
dengan bantuan emak dan ayah saya
kami sebulat suara mahukan
dia datang sebulan lebih awal
bermaknanya bulan April
sepatutnya dia dijadualkan datang bulan 5 tengah bulan
tapi atas sebab-sebab status ketenteraan itu
saya dan dia tak mahu ambil risiko
lebih baik rasanya jika dia berada di tanah Malaysia
lebih awal
walaupun akan ada masalah die keseorangan di rumah sewa
nanti
tapi
rasanya itulah option terbaik
sekurang-kurangnya bakal pengantin berada di sini
pada saat-saat persiapan berjalan
lebih meyakinkan dia untuk datang awal
disebabkan berita tentera mengwar-warkan pengambilan
baru untuk belia-belia muda dekat sana
lagi bertambah cuaklah tunang saya
saya doa semoga Mr.M.I.S.S
selamat sampai di sini
dengan selamatnya

Amin.....

No comments:

Post a Comment