Feb 27, 2011

hujung minggu yang produktif

selesai sudah tugas kami sebagai dayang2
selesai juga lah segala kepenatan melayan karenah si pengantin
tak apalah, ini hari dia
tahniah sue :)
sedikit cemburu melihat anda berdua
selamat diijabkabul
semoga saya mengikut jejak langkahmu kelak

pinjam gambar orang.itu bukan saya :)

penat pengerah tenaga selama 2 hari di rumah pengantin
hari ini saya luangkan masa ke butik
nak tengok baju sendiri pulak
baju yang saya booked sebelum ini,
terpaksa ditukar pulak
atas nasihat emak dan adik
katanya baju tu tak glamour habis
pulak!
oklah, try baju lain
jumpe satu baju ini yang sangat cute
macam meant to be pun ade
baju tu baru je orang hantar balik
sangat comel
puas saya posing dengan baju itu



selesai memilih
singgah pulak ke Jakel
cari baju family
gila produktif hari ini
emak sangat teruja
nampak sungguh2 dia beria-ia cari baju pusing sana sini
walaupun baju itu bukan pilihan saya,
tapi emak punye pasal
saya turutkan
kakak Jakel tu harap maafkan emak saya
pertama kali nak tengok anak naik pelamin
saya seronok tengok emak seronok

:)

No comments:

Post a Comment