Feb 18, 2011

Kawan baik saya, R

hari ni, kawan baik saya meluahkan perasaan
"D, lepas ni aku dah tak ada geng,ko dah jadi isteri orang"
"eh, ko nih, tak ada yang bezanya, aku still hang out ngan ko gak"
"ye lah, tapi tak sama, sangat tak sama"
"janganlah macam tu, dun worry, aku tak kan buat ko
macam kawan2 aku pernah buat kat aku"

perasaan normal yang akan dirasai oleh kita
bila kawan baik kita atau kawan-kawan kita
sorang demi sorang jadi isteri orang
rasa seperti ditinggalkan
keutamaan kita dah bertukar
kalau dulu boleh keluar sesuka hati
balik malam, time pagar rumah dah berkunci
(hahah..tu aku lah tu)

R, saya faham perasaan tu, percayalah
saya membujang lama, macam anda jugak
tapi kali ini saya nekad,
saya nak cuba teruskan perhubungan saya yang masa tu
tak nampak ada peluang
tapi, Allah maha Kuasa,
apa yang saya rancang berjalan baik
dulu, ramai kawan2 saya jugak settle down
lepas sorang, sorang
sampai saya tak sanggup nak pergi kenduri kawan2 lagi
jadi, percayalah, i know how u feel..

tapi R, anda janganlah berputus asa
banyak-banyak berdoa
semoga dipertemukan jodoh
jangan lupa berdoa di Mekah nanti ya?

No comments:

Post a Comment