Feb 10, 2011

Bila April?

Malam tadi buat pertama kali selepasa bertunang
saya berconference dengan bakal ibu mertua saya
bersama-sama ibu saya

she is so sweet.
she wanted to kiss me... ( awwwwww)
hanya mampu hantar flying kiss muah muah

Dia bilang pada emak saya, dia sangat suka dan berkenan pada saya
dan dia tak sabar nak bagi separuh hatinya pada saya
(bermaksud memrelakan anaknya kepada sayalah)
wow, mak saya kata, mak Mr. M.I.S.S sangat feeling2 gitu
saya kata, mak dia memang macam tu
sangat touching2

Hari ini,
Mr. M.I.S.S beritahu cadangan untuk die datang pada bulan April
saya tanya kenapa?
dia cakap, dia tak mahu tersangkut lagi macam dulu
sebab die adalah dalam senarai 'reserved military'
jika apa2 berlaku di sana, Kerajaan boleh dengan tanpa memberi amaran
memanggil dia bertugas.
alamak.
tak kahwin la aku
kenapa macam2 jadi pada tahun saya nak mendirikan masjid?
belum ada masa yang sesuai nak bagitau mak saya
kalau dia datang awal, kat mana nak tinggal?
perlukah saya nikah dulu?
tapi nak tunggu sampai June sangatlah jauh

Bagaimana?

No comments:

Post a Comment