Feb 28, 2011

Kami tidak Normal

emak melawat lagi ke Jakel
katenye nak beli kain lace semalam
macam tak cukup besar bidangnye

tapi emak bawak balik 2 paper bag
"eh, beli apa lagi ni?"
bukak2 tengok ada sepasang baju chiffon putih
herk!!!!
beli lagi baju nikah!!
baju yang saya sangat2 suka
tapi sebab dah buat baju nikah
tak da la rasa nak beli lagi kan

tapi,
mak saya belikan lagi sepasang
lelaki perempuan
wow
gilaaa
ade dua baju nikah
tak pernah orang buat!
sayangnya kat emak saya
dia spend lagi nak beli baju nikah
katanya, die lagi suka baju nikah warna putih
memandangkan yang dah siap ni warna cream hijau
emak!!

terima kasih banyak2
banyak dah emak keluar duit untuk saya

bila persiapan dan mula ni
tiba-tiba rasa risau
bimbang
takut
susah hati
kalau2 si dia, Mr. M.I.S.S
tak dapat datang seperti dirancang
(mintak simpang ya Allah!)
dek karenah birokrasi di sana
mahupun kat sini

bila baca blog2 kebanyakan bride-to-be
rasa sangat cemburu
masing-masing ade teman di sini
kalau apa2 jadi, si dia ada menemani

tapi saya?
si dia jauh
jarang dapat bercakap macam pasangan normal lain
(he just called :)
where was i?
oh, ye, jarang dapat bersembang bercakap macam pasangan lain
sorang benua sini sorang benua sana
oh, inilah yang orang panggil
'long distance relationship'
"ok,L.D.R sucks!"

oh, God knows how much I love him!

No comments:

Post a Comment