Feb 3, 2011

i am engaged


tiada kata dapat mengambarkan perasaan...
saya...di cop oleh seseorang akhirnya
siapa sangka kan?
dd? tunang? omg? dengan sapa? bila? fuh?

helo helo...takde la teruk mane saya okay..
sedikit sebanyak cerita channel persahabatan yang bertukar channel perhubungan (ade ke?)
dia, (will be known as Mr. M.I.S.S from now on) is
not local,
30 yrs old,
sangat sensitive,
suke merajuk tibe-tibe,
tak makan pedas,
berkulit sawo matang kot,
sangat suka ambik tahu hal dunia,
berhidung panjang (ade ke panjang?),
dan sangat manis orangnya.

Diperkenalkan oleh seorang bekas rakan (bekas kerana die dah tak kawan saya lagi)kita tidak pernah bertemu muka selama 3 tahun berkenalan kerana saya dan dia berkenalan di atas talian.
Dipendekkan cerita, saya pergi bertemu keluarga dia, dan dia juga datang bertemu keluarga saya..lagi pendek cerita, saya telah bertunang secara rasmi! yey yey yey

Pernah terfikir dulu yang saya tidak akan berkahwin, kerana tiada minat? tak jugak..takde orang nak? tak jugak, terlalu berhati2? mungkin, malas bersosial? sangat mungkin..atas sebab itulah kot terberkenan kepada Mr. M.I.S.S kerana saya telah me'reject' beberapa orang yang ingin mendekati..(ini rahsia tak pernah bagitau keluarga, malas panjang cerita)

tapi, siapa sangka Tuhan Maha Kuasa punya kerja. Tapi dalam masa yang sama, saya berdoa minta petunjuk jika dia adalah "The One".

sekarang hidup lebih bermakna, nun di hujung dunia, di benua yang tidak sama, ada orang sayang kat saya

thats why i love life because what more is there.....

No comments:

Post a Comment